Ja si të ktheheni menjëherë në formë PAS lindjes së fëmijës

Ja si të ktheheni menjëherë në formë PAS lindjes së fëmijës

Kur lind një fëmijë, nuk te mbetet shumë kohë për të shkuar në palestër. Por të gjitha mamate e reja duan që trupi i   tyre të kthehet sa më shpejt që të jetë e mundur ne forme. Një studim ka treguar se gati 60% e nenave te reja mund ta mbajne peshen e shtuar deri ne 2 vjet. Nëse nuk dëshironi të jeni pjesë e këtyre statistikave, mund të filloni të punoni në trupin tuaj në shtëpinë tuaj dhe ta bëni fëmijën tuaj shokun tuaj të ri të stërvitjes! Shikoni fotot me poshte dhe mesoni te beni keto ushtrime te thjeshta madje duke u argetuar edhe me femijet tuaj.

1.Mbajeni fëmijën tuaj në krahët tuaj para jush. Qëndroni me këmbët tuaja përhapur larg nga shpatulla. Uluni mbrapa dhe poshtë sa më ulët të jetë e mundur me gjunjët mbi këmbët tuaja. Kthehu në pozicionin e fillimit.

©olga.baykina

2.Qëndroni me këmbët tuaja larg, dhe mbani fëmijën afër barkut tuaj. Merrni një hap të madh përpara me këmbën tuaj të djathtë dhe ulni trupin tuaj derisa gju tuaj të formojnë një kënd 90 °. Ndërroni këmbët dhe përsëritni stërvitjen.

Loading...
©olga.baykina

3.Mbajeni foshnjën tuaj ne krahe. Merrni një hap të madh në të djathtë, duke u siguruar që gjuri juaj të mos zgjasë më këmbë. Mbajeni këmbën tuaj të majtë drejt. Përsëriteni me këmbën tuaj të kundërt.

©olga.baykina

4.Qëndroni me këmbët tuaja më shumë se largësia e shpatullës. Mbajeni fëmijën tuaj para jush. Hapni gjunjët tuaj sa më shumë të jetë e mundur derisa ata të bëjnë një kënd 90 °. Mbajeni këtë pozitë për 2-3 minuta, dhe pastaj kthehuni në këmbë.

©olga.baykina

5.Mbajeni femijen ne krahe dhe nderkohe Ngrini vithet tuaja lart, dhe pastaj kthehuni  në tokë.

©olga.baykina

6.Shtrihuni në shpinë në dysheme . Vendoseni fëmijën tuaj në kembet tuaja. Ngrini kembet tuaj dhe trupin e sipërm lart. Jepni fëmijën tuaj një puthje në ballë! Kthehu në pozicionin e fillimit.

©olga.baykina

7.Vëreni fëmijën tuaj në dysheme pranë jush. Mbeshtesni bërrylat tuaj në dysheme, dhe të mbështetet në parakrah tuaj. Sigurohuni që bërrylat tuaja janë nën shpatullat tuaja. Mbani një vijë të drejtë nga maja e kokës në këmbë. Mbajeni pozicionin për 1-2 minuta.

©olga.baykina

Mundohuni të merrni pak kohë për këtë rutinë palestre çdo ditë. Gjithmonë jini të vetëdijshëm për sigurinë e fëmijës tuaj gjatë ushtrimit. Gëzoni procesin, dhe e përdorin atë si kohën e lojës me fëmijën tuaj – i cili patjetër do të pëlqen atë!

Loading...


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *