Si të keni vithe të bukura si BEYONCE në 6 hapa

Si të keni vithe të bukura si BEYONCE në 6 hapa

Vithet i kanë tre muskuj kryesor që punojnë së bashku për të na ndihmuar t’i lëvizim pjesët e larta të këmbëve. Këta muskuj janë: gluteus minimus, gluteus medius dhe gluteus maximus. Amanda Lee, yll palestre, thotë se në çdo hap që e bëjmë, ne i përdorim këta muskuj, dhe qe na ndihmojne te kemi nje te pasme si te Beyonce pa asnje operacion.Kur Amanda ishte adoleshente, ajo ishte shumë e hollë dhe peshonte 44 kilogramë. Ajo dëshironte të përmirësonte pamjen fizike, prandaj e kishte ndryshuar dietën e zakonshme në një të shëndetshme dhe kishte filluar ushtrimet intensive fizike.Sidoqoftë, ajo jua sugjeron këto ushtrime për të pasur një të pasme të ngritur dhe aq seksi sa e çmend çdo mashkull.

#1.Squat me shkelmim anash – 25 përsëritje

#2.Ura Glute – 25 përsëritje

Loading...

#3.Squat – 25 përsëritje

#4.Ushtrimet si Guaskë e Moluskut – 25 përsëritje

#5.Ushtrimet si Guaskë e Moluskut, por duke i mbajtur këmbët lart – 25 përsëritje

#6.Shkelmime – 25 përsëritje

Mikesha duhet te dini qe trupi i bukur do pak vullnet pervec dietave qe mund te mbani. Keto ushtrime nuk duan me shume se 30 minuta ne dite qe besoj te gjitha ne i kemi. Mund ti beni edhe perpara televizorit duke pare programin tuaj te preferuar. Une kam disa kohe qe i bej dhe te them te verteten ndihem shume mire me trupin tim dhe mund te them qe keto ushtrime qe bej ne shtepi e kane sfiduar edhe palestren. Gjithsesi me poshte keni edhe nje video ku mund te beni edhe disa ushtrime te tjera (jo sot se u lodhet :P). Video me poshte…

Loading...


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *